2011. augusztus 14., vasárnap

Miből lesz a cserebogár? JÁTÉK!



Játékra hívott Betti és Bero !
Köszönöm, hogy gondoltatok rám!
A játék lényege, mutassuk meg első munkáink egyikét!
Hát íme, ilyen gyűrűket(2 szélső)egy barátnőm ismerőse árult , nekem annyira tetszett, de sajnáltam érte az 5000ft-ot, mert annyiért árulta darabját, addig -addig kutakodtam, míg megcsináltam, persze nem kis nehézségek árán:-)))

Ez a jó kis játék Zsófy  ötlete volt!
A játékot én csak azért nem adom tovább, mert szerintem már mindenkihez eljutott legalább1x::-)))



1 megjegyzés:

Illésné Klementisz Angéla írta...

Szia Hajni!
Hát, nem fogod elhinni, de én is egy pontosan ilyen típusú gyűrű miatt kezdtem el érdeklődni a fűzés iránt! Nálunk egy munkatársnőm csinált ilyen gyűrűket 2x AB biconokból. Miután az egész családom női tagjait ellátmányoltam ajándékba egy-egy ilyen gyűrűvel (hárman vagyunk lányok...)rájöttem, hogy talán én is meg tudom csinálni. Igaz, nekem nem 5 ezerért, hanem kb. harmadáron fűzték. Addig-addig forgatgattam a gyűrűt és bújtam a netet, hogy végül én is megcsináltam. És milyen büszke is voltam magamra! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...