2011. június 15., szerda

Lucky


Ez most nagy kedvencem, biztosan lesz folytatás!!!

19 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Csodás színekben pompázik!!!Nagyon bejön:)

Timike írta...

Varázslatosak a színek, szuper jó kis medál, nagyon tetszik.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon szép színekben csináltad meg!

Kritti írta...

Csodálatos! Elragadó ez a színvilág (is)!

Piky73 írta...

Tömören-röviden: fenomenális!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Hú de jó ez itt! Micsoda színek, nagyon bejön nekem ez a kombináció!

Orsi írta...

Csodaszép! A színei, a formája... Tökéletes! Saját tervezés?

kkati írta...

Nekem is nagyon tetszik a színe és a formája egyaránt.

Magdi írta...

Csodálatos színvilág, nagyon mutatós medál!

RaMary írta...

Lenyűgözőek a színei, és a medál egy tökéletes, harmonikus ékszer. Csodaszép!!!

Unknown írta...

Köszönöm lányok a kedves szavakat, nagyon jól esik!
Orsi a tudomány mai állása szerint saját kreálmány, ma már többen érdeklődtek a fűzése menetéről, úgyhogy terveim szerint hamarosan "közkincsé" teszem!

Spiri írta...

Gyönyörű szép színe van!Csodálatos!Ha meglesz a mintája én is szívesen megfűzöm!Előre is köszönjük!

Krisztina írta...

Jártamban-keltemben jutottam el hozzád. Ez a medál valami fantasztikus! Nagyon tetszik - a színei is csodásak így együtt - Lucky 2-nek is. Csatlakozom a többiekhez, és várom majd én is ezt szuper mintát! Köszönöm előre is.

Bebi írta...

Meseszép színek!!! Gyönyörű medál!!:-)))

Ababeads írta...

Absolutely amazing and i love the colors! Thanks a lot for the award!!! Kisses!

Sviro (Ildi) írta...

Örülök, hogy Zsófi megfűztél a medálod, mert így végre én is eljutottam a blogodra. Nagyon szépeket alkotsz, jövök máskor is nézelődni.

LUCILA írta...

Me gusta mucho, es bello

Las Creaciones de Boricua írta...

It's beautiful!!!!!!!!!!!

Judith írta...

Eszméletlenül jól néz ki! Ha közkincsé tennéd a mintát, kérlek gondolj rám is! :D Köszi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...