2011. július 25., hétfő

JÁTÉK-GAME-SPIEL

ÜNNEPLEK elértem a 100 rendszeres olvasót, ami számomra nagyon nagy dolog és köszönöm mindenkinek aki látogat olvas és ír nekem.
Nagyon jól esik, ezért egy kis játékkal szeretnék "jubilálni", természetesen maradunk a 100 bűvkörében!!!

I celebrate I reached the 100 regular readers, what is a very big thing for me.
I say thank you for it to everybody who visits reads and writes to me feels good very much.
I would like to celebrate my jubilee with a little game because of this, we are left naturally in his 100 allurement!!!

Ich feiere, habe die 100 regelmäsige Leser erreicht, was für mich viel bedeutet und möchte dafür  für euch alle die mich besuchen, lesen und mir schreiben, Danke sagen.
Es tut mir gut, deswegen möchte ich als Jubiläum mit einem kleinen Spiel feiern. Natürlich bleiben wir bei der magische 100!!!


Először a játék szabályai 
Bárki játszhat (függetlenűl attól, hogy van blogja vagy nincs)
-Légy rendszeres olvasó (követő) ha még nem vagy
-Írj egy megjegyzést ide, hogy jelentkezel a játékra
-A játékomat hírdetned nem kell, de ha megteszed azt külön megköszönöm!!!
-A játékra 2011 szeptember 1.-éig jelentkezhetsz!

First the rules of the game:
Anybody may be playing , has a blog even is not even.
-Be a regular reader (follower) if you are not yet.
-Write a comment here, how you apply for the game.
-You do not have to advertise my game, but if you do it separately I say thanks for it!!!
-Onto the game  you may present yourself until 2011 september 1!

Spielregeln sind folgendes:
- Jede darf spielen egal ob er Blog hat oder nicht
- Du sollst regelmäsige Leser sein, oder wenn es noch nicht bist,
- sollst du eine Bemerkung hier schreiben, dass du mich bei der Spiel melden möchtest
- ich soll meine Spiel propagieren, aber wenn du es für mich machst, bin sehr dankbar dafür.
- die letzte Möglichkeit dich zu auf dem Spiel zu melden: 01.09.2011

És akkor a nyeremény:
And then the prize:
und dann ist das Gewinn:

100 gramm gyöngy (50gr toho 11/0 50gr delica 11/0)
100 gramm Perle (50gr toho 11/0 50gr delica 11/0)
100 gramm Perle (50gr toho 11/0 50gr delica 11/0)

100 db(pcs,st) swarovski bicone (4mm)
100 db(pcs,st) swarovski bicone (3mm)

100 mm swarovski rivoli (8mm+8mm+12mm+10mm.........=100mm)

100 m grall cérna(és egy kicsit több)
100 m of grall thread (and somewhat more)
100 m grall Garn (und ein bischen mehr)

100 db kiegészitő (gyönyörű fémköztes,ásvány, kagyló stb)
100 pieces of accessorys (beautiful findings, mineral, mussel st)
100 St. Zusätzlich (herrliches Mineral, Muschel stb)




Gyertek, mert játszani jó......................
Come on, dared to play good.................
Kommt zu spielen, weil zu spielen ist gut........................

252 megjegyzés:

1 – 200 / 252   Újabbak›   Legújabbak»
Krisztina írta...

Te jó ég, micsoda dőzs!!! Hát ezt a játékot nem lehet kihagyni.

Hátha még szerencsém is lesz így elsőként!

Sok-sok követőt kívánok neked, még több szép alkotást és mintát! :)

Edit írta...

Gratulálok a 100 olvasódhoz! És jelenkezem a játékra is. Sok szép ékszert és még rengeteg olvasót kívánok Neked!

Zenkriszta írta...

Én is szeretnék jelentkezni!!!Remélem szerencsém lesz...:))

Agnesenca írta...

Jelentkezni szeretnék! Az ékszereid csodásak, a nyeremények egyszerűen meseszépek! Gratulálok az olvasókhoz, kívánom, hogy sokszorozódjon a számuk! :)

horimarika írta...

Júújjjj! Én már el is képzeltem, hogy melyik mintádat fűzném meg az ajándékokkal... Nagylelkű ajánlat - játszom!

Siggi írta...

Herzliche Glückwünsche! Du machst tolle Sachen!!
Liebe Grüße, Siggi

Tündigyöngy írta...

Ez igen, nagyon nagyvonalú ajándék!:) Jövök is játszani!

bibirc írta...

Nagyon nagy vonalú ajándék!Természetesen szeretnék nyerni,ezért jelentkezem a játékra!
Kívánok még nagyon sok rendszeres olvasót!

Liza írta...

Hű! Ez nagyon nagylelkű felajánlás! Szeretnék én is játszani!

Vicuska írta...

Nagyon örülök a játéknak és gratulálok!
Gyönyörűek a munkáid, mindig nagy élmény benézni hozzád!!!

Unknown írta...

Kedves Anje!Nagyon bőkezű vagy:)Én is szeretnék jelentkezni, hátha most nyerek is:)Mindenkinek sok szerencsét kívánok!!

Panka gyöngye írta...

Waoh!!!Micsoda nyeremény!!!!Gratulálok a 100 olvasóhoz,ami már 110,és ami szerintem 2-szer ennyi lesz a játék végén!!!

Las Cositas de Lyra írta...

Congratulations on having 100 followers ... certainly soon reach the 300 or better 500 ...
Of course I was about to be honored and put it on my Blog: http://lascositasdelyra.blogspot.com/
Good luck to all!!!
Lyra

Kata írta...

Szívből gratulálok a blogodhoz és a gyönyörű ékszereidhez is!!!
Szeretnék én is szerencsét próbálni és köszönöm a lehetőséget!!!! :)

Szelini írta...

Szia Ajne!
Fantasztikus felajánlás, szeretnék játszani, hátha nekem kedvez a szerencse:)

Angie írta...

Herzlichen Glückwunsch zu mitlerweile über 100 Lesern.
Gerne verlinke ich dein Spiel auf meinem Blog, und hoffe das ich mitmachen draf.

Liebe Grüße Angela

Susu írta...

Kedves Ajne!
Szívből gratulálok! Én is örömmel játszok Veled.
Üdv,
Susu

Barbara írta...

Gratulálok! Nagyon nagyvonalú felajánlás, szeretnék én is

Kisnyul / Andi írta...

Gratulálok a 100-hoz és ahogy nézem, már túl is lépted. :) A blogom oldalsávjába kiteszem a játékodat. Nagyszerű ajándékok. Köszönöm a lehetőséget!

Juli írta...

Szia Hajni!
Gratulálok Neked!
Én is jövök játszani! hátha egyszer én is nyerek...

Betti írta...

Nagyon sok szeretettel gratulálok én is!
A felajánlásod pedig egy egész kincsesbánya! :-)
Köszönöm a lehetőséget!

Magdi írta...

Gratulálok a szép kerek számhoz! Szeretnék jelentkezni, mert imádom a munkáidat na és még sosem tudtam sehol nyerni, így ezt az érzést nem ismerem! A szülinapom is majdnem akkor /3-án/ lesz! Gyönyörű ajándék lenne!!!

Kienle Kinga írta...

Gratulálok! Én még csak a 13-nál tartok, szóval ez igazán nagyszerű és irigylésre méltó eredmény :-)
És klasszak a dolgaid!
És persze játszanék.

Csilla Gyönékszer írta...

Csodás amiket alkotsz!!! Én is bepróbálkoznék ezekért a kincsekért:)

Vegazus írta...

Gratulálok a sok-sok követőhöz! Én is jelentkezek a játékra! A blogomba is kitettem az oldalsávba. http://vegazus.blogspot.com/

Unknown írta...

Gratulalok en is a szep "merfoldkohoz":)
Es a jatekot sem hagynam ki!:)

Margó írta...

Szeretettel gratulálok, és szeretnék játszani, és megnyerni ezt a sok finomságot:)

Édua írta...

Gratulálok,igazi kincse bánya ez a játék, így hát jelentkezem!

Alma írta...

Amúgy is napok óta szemezgetek a mintáiddal, de most aztán elkapott a hév.. meg is kell valósítani a tervet-remélem lesz mivel:)) Köszönet a játékért!

moonsafari írta...

Hú, ez aztán a nagylelkű felajánlás, ki nem hagyhatom! ;) Gratulálok a 100 olvasóhoz! :)

Boldogságaink írta...

boldog vagyok,hogy idetaláltam és gyönyörködhetek a munkáidban :) Csodaszépeket alkotsz :) Szeretnék játszani,hátha mellém állna Fortuna és akkor gyakorolgatnék :P További sok sok munkát kívánok :) Dobos Ágnes

Ildina írta...

Szeretettel gratulálok, és szeretnék játszani, és megnyerni ezt a sok szépséget:)

Ency írta...

Gratulálok hozzá, hogy elérted a 100 rendszeres olvasót(ami azóta már egy picit több), nagyon nagy vonalú ajándék Tőled :) Jelentkezek én is, hátha mellém áll Fortuna :)

Ágnes írta...

Kedves Ajne!
Gratulálok az olvasókhoz, szeretnék veled játszani!
További követőket, és szép alkotásokat kívánok neked!

Ágnes

Manouschas Perlerreien írta...

Herzlichen Glückwunsch zu 100 Lesern.
Ich werde dein Spiel auch auf meinem Blog verlinken und möchte auch gerne mitspielen. Danke.
Gruß Manouscha

Kat_G írta...

Ajne Szia Karolina Panama.
Követem a blog egy ideig.
Először is, gratulálok elérheti a 100 napi olvasók.
Szeretek játszani ezt a játékot.
Nyerek minden anyagot küldesz ebben a kiadványban.
Elolvastam és megértettem, mi az, hogy én csak hozzászólást hagyni.
Remélem, hogy szerencséd lesz.
Üdvözlet Panama!

Orsi írta...

Kedves Ajne!!! Gratulálok a 100.-hoz!!! Igaz, én nem szoktam játszani, de ez kihagyhatatlan!!! Szuper játék, köszönjük!
1 kérdés: Hány nyertes osztozik ezen a gyöngyvagyonon???

Kritti írta...

Gratulálok a bűvös 100-ashoz, a természetesen a sok-sok szépséges ékszerhez!Kívánok Neked további sok sikert, magunknak pedig még rengeteg csodálnivalót a blogodban.

Gabessz írta...

Gratulálok a több mint 100 követődhöz, gyönyörűek az alkotásaid! Jövök én is szerencsét próbálni, tudnék mit kezdeni a sok szépséggel!

Timike írta...

Én is csak gratulálni tudok, még több százat kívánok és jelentkezem, hát ha most szerencsém lesz.

Rhyselaine írta...

Először is gratulálok ehhez a szép kerek számhoz, ezt a sok szépséget pedig nem lehet kihagyni:)

Vettike írta...

Uramatyám! Ez csodálatos! Én is játszani szeretnék!

Unknown írta...

Jaj de jó ,hogy ennyien jöttök gondoltam, ha lesz 20-30 jelentkező az milyen szupi, de erre álmomban sem gondoltam volna!
Orsi természetesen egy nyertes lesz, de nem tagadom tartogatok még 1-2 meglepit, de haladjunk szépen forgatókönyv szerint:-))))

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Ez egy gavallér ajándék, le a kalappal! A 100 olvasó meg nem véletlenül van, mert ilyen szépségekért érdemes gyakran benézni!

Berjo írta...

Nemrég találtam rád, de azóta szinte napi "vendéged" vagyok. Az ajándék meg - hűűűű, de szuper szülinapi ajándék lenne (szept. 2.)! Muszáj játszanom!

Rónai Beatrix írta...

Gratulálok a sok-sok olvasóhoz! Szeretnék én is játszani.

Helma írta...

Nagyon szép ékszereket alkottál, és eddig még nem is találkoztam veled, pedig nagy blog nézegető vagyok. Mentettelek a kedvencekhez.
Köszönöm a mintákat és ezt a lehetőséget, szeretnék én is játszani. Anita

dnorsolya írta...

Kedves Ajne!
Nemrégiben fedeztem fel az oldalad, és azóta gyakran visszatérek, mert igazán érdemes! Lucky medálod mintája alapján azóta már elkészült a saját ékszerem. Köszi! Szeretnék erre az igen csábító játékra is jelentkezni.
Orsi

Unknown írta...

Csatlakozom az előttem szólokhoz! Gratulálok és további sok-sok követőt kívánok.
Bepróbálkozom, hátha nekem kedvez a szerencse, és kipróbálhatom ezeket a csodagyöngyöket is!
További jó alkotást, szép ékszereket és száguldó ihletet kívánok!

Marilla írta...

Én is ,én is szeretnék jelentkezni .Köszönöm a lehetőséget.

Unknown írta...

Jajjjjjjjjjj még sose nyertem semmit az életbe. Már nagyon szeretnék, főleg ezt :)) Köszönöm hogy részt vehetek.

Gabilla írta...

Nem vagyok egy nyerő típus!:)De hogy Te mit találsz ki!!! Én is részt veszek, ha lehet!:9
köszi

hnelivia írta...

Gratulálok Neked a munkáidhoz, és természetesen ehhez a szép kerek számhoz! Bár igen ritkán szoktam nyerni, de ezt a sok szépséges ajándékot nem lehetett kihagyni! :) Ezért én is szeretnék csatlakozni az előttem lévőkhöz, és jelentkezek, hátha most.... :)
Még sok ilyen szép alkalmat kívánok Neked!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Köszönöm a lehetőséget bár nehéz lesz nyerni,már most nehéz volt letekerni a kommentek a
aljára! :D de nem ez a lényeg! :) Gratulálok a munkáidhoz és az olvasókhoz - nem lehet véletlen a nagy szám!!, és köszi hogy megosztod velünk!

Jana írta...

Szia! Gyönyörűségesek a munkáid! Én még nem vagyok nagy ékszer készítő, de egy barátnőm felhívta a figyelmemet a "Jana" medálodra... :-) Az én keresztnevem is Jana... ezt a medált meg fogom fűzni, ha elkészülök,küldök képet :-)
Szeretnék a játékodon is részt venni, kívánok sok sok ihletet a további munkáidhoz.
Üdv: Jana

Monica írta...

Én is gratulálok neked, csodaklassz dolgokat készítesz!

inga írta...

Gratulálok a kerek számhoz, ami azóta jócskáán hízott :)
Csodás csomag, szerénytelen vagyok, ha azt mondom akarom?

Unknown írta...

Azt a fűzfán fütyülő rézangyalát! Ez aztán az ajándék! Ilyen játékból nem lehet kimaradni:) Gratula a (jelen pillanatban) 135 rendszeres olvasóhoz, és köszönet a mintákért, valamint ezért a remek lehetőségért!

Kriszti írta...

Gyönyörű ékszereket készítesz és a mintákat is nagyon köszönöm, egy egész alapanyagboltért én is "harcbaszállnék"

Marijja írta...

Nagyon tetszenek a munkáid...ügyes kezed van!
Örülök a játéknak...szeretnék nevezni a kincsekért!
Köszi Marijja!

Marcsi írta...

Gratulálok a rendszeres olvasóidhoz, és a gyönyörű ékszereidhez!
A napokban fedeztem fel a mintáidat, biztos, hogy megfűzöm, annyira tetszenek!
A játékodddal kapcsolatban úgy érzem egy kincsesbányába tévedtem! Naná, hogy nem szeretnék kimaradni belőle :)))

Edo írta...

Gratulálok Neked;;))!!

Bandrea's Beads írta...

Gratulálok a csodás munkáidhoz és örömmel csatlakozok a játékhoz!!!

Lakota mágia írta...

Gratulálok a csodaszép blogodhoz, és a gyönyörű ékszerekhez, amiket készítesz!!!
...és persze játszom én is!!!
:-)))

Edit gyöngyei írta...

Gratulálok és még nagyon sok szép ékszert kívánok neked .-
-Szeretnék játékba szállni a többiekkel.

Zsofesz írta...

Gratulálok a 100 fős jubileumhoz! Ez egyáltalán nem meglepő, megtekintve a gyönyörű ékszereidet és a magas színvonalú blogot! ;)

Ez a játék számomra is kihagyhatatlan! =)
Hátha szerencsém lesz... =)

Gabriella írta...

Gratulálok a sok olvasódhoz! Én most találtam rá a blogodra, de biztos sűrűn látogatom majd, mert gyönyörű szépeket alkotsz! :)

És nagyon szeretnék a játékod nyertese lenni! :)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Kedves Ajne!
Ma találtam rá a blogodra, és ezzel a gyönyörű ékszereidre. Gratulálok, nagyon szép munkák!
Jelentkeznék a játékodra! :-))
További sok sikert és örömteli alkotást kívánok!

Zsófy írta...

Aztamindenit Hajni!!!!:))Mennyi szépséééég!!Csak ámulok és bámulok!!Az összes nyeremény csodás,már el is képzeltem őket hogy is fűzöm meg:))Szeretnék szerencsés lenni;))Köszönöm ezt a fantasztikus játékot,és azt is hogy játszhatok!Pusziii

KingArt Design írta...

Szia!
Én is ámuldozok, nagyon jó lenne nyerni! Gratulálok a blogodhoz, az enyémben hirdetem a játékod! :-)
http://pabakigyongy.blogspot.com
Üdv: Kinga

Pósa Andrea írta...

Gratulálok a blogodhoz, az olvasóidhoz, az ékszereidhez! Nagyon szeretnék játszani.

GhostGirl írta...

te jó ég,mennyi gyönyörűség *.* úristen,nyerni akarok :DD

Kitta írta...

Azta, ha így megy tovább szeptemberre meg lesz a 200 követőd is :))
Ilyen csoda dolgokért nekem is muszáj beszállnom, eddig még úgysem játszottam sehol.
Gratulálok a csodás munkáidhoz

StR írta...

Gratulálok:)) és a szép munkákhoz is! Remélem hamarosan beállhatok a sorba én is:)

Tünde írta...

Folyamatosan nézem oldalad, mert nagyon szépek a munkáid! Örülök, hogy lehetőségem van a részvételre. Nem szokott szerencsém lenni, de most hátha.

Molnár Erzsébet - Pömi írta...

Szia!

Csodásak a munkáid!
Szeretnék jelentkezni a játékra!! :)

Szép napot és további jó munkát! :)

pömigyöngy

Zsu írta...

Gratulálok a szép munkáidhoz, szívesen követem munkáidat és gyönyörködök bennük.

És bár nem szoktam, de most én is jelentkezem a játékodra, és szeretnék nagyon nyerni :) ki tudja...

smonci írta...

Miért nem találtalak még meg eddig??:) Pedig nagy felfedező vagyok:) Álomszép dolgaid/ékszereid vannak.Munkáidon látszik,hogy imádod csinálni.
Visszatérő vendéged leszek azt hiszem...RSS nem látok az oldaladon:( Nincsen?? Vagy csak aksi vagyok.???

Nyerni én is szeretnék,hiszen még sosem nyertem,tehát itt és most beállok a sorba:)

További szép alkotásokat..és leslek ezentúl.:)

S.Monika
www.5letes.hu
smonci@gmail.com

zmoni írta...

Gratulálok! Olyan szépeket alkotsz, hogy nem csodálom, hogy ilyen szépen szaporodnak a követőid.
A játék engem is csábít, ezennel jelentkezem.

További örömteli alkotó napokat!


Üdv:

Móni

Gyöngy-szirom írta...

Gratulálok a blogodhoz és szeretnék játszani ezért a fantasztikus nyereményért! Köszönöm:-)

Dalma-Almada írta...

Gratulálok ehhez a szép számhoz! Hasonló cipőben járunk mi ketten, hiszen tudod! örülnék a szerencsének! Köszönöm a lehetőséget!

Mankalilla írta...

Gratulálok! Csodálatosak az ékszereid! Szeretnék én is jelentkezni a játékra, remélem szerencsém lesz:))
üdv.: Mankalilla

Blithe írta...

Én is jelentkeznék, Blithe néven követlek, és hírdettelek is :) ! Gyönyörűek ezek a gyöngyök, alkatrészek :)!!! Köszönjük a lehetőséget ^^!

Jucuska írta...

Gratulálok! Sok száz olvasót kívánok. Szeretnék harcba szállni ezért a csodás ajándékért. Szerint komoly harc fog érte folyni. További jó alkotást kívánok.

Kaksziné Györffy Anita írta...

Sokan jelentkeztek már, de hát nagyon csábító ez a játék. Nem hagynám ki semmi estre sem, így én is jelentkeznék.

FneSzA írta...

Én is szeretnék játszani!!!!!!
Köszönöm a lehetőséget!

dragonyss írta...

Nagyon szeretnék játszani, mert gyönyörű dolgokat lehet nyerni.
Ötletes a játék, és csodásak a munkáid:)
Gratulálok a blogodhoz, az olvasókhoz és persze az alkotásaidhoz is!:)

Évi írta...

Gratulálok én is a blogodhoz!

Névtelen írta...

Kedves Ajne!
Én is szeretnék Gratulálni neked, a gyönyörű alkotásaidhoz, nagyon szép színkombinációkat is használsz! Eddig még nem találkoztam a blogoddal, pedig már jó pár gyöngyös blog oldal el van mentve, de ezek után neked is nyomon követem a műveidet. Bár nekem még nics blogom, de szeretnék élni a lehetőséggel és játszani a játékban. Bár még soha semmit nem nyertem, azért megpróbálom, hátha. smithbetty

Bogi írta...

A mindenit, mennyi kincs! Lehetetlen nem jelentkezni hozzád a játékra. :)
Gratulálok a sok olvasóhoz, és még sokszor ennyit. :)

Kitti írta...

Gratulálok a sok olvasóhoz! Én is szeretnék játszani, nagyon tetszik a blogod...:)

Vadnainé Almási Mária írta...

Gratulálok a gyönyörű munkáidhoz és a szép számú olvasóhoz! Fantasztikus nyereményt ajánlasz fel, egyszerűen kihagyhatatlan, úgyhogy ringbe szállok értük!:)
Köszi a lehetőséget!

Unknown írta...

Ennyi kincset egy helyen, ki nem tudom hagyni!! Köszönöm a lehetőséget, gratulálok és további sikereket kívánok!

Cimbilimbi írta...

Az olvasók száma mostanra már közelebb van a 200-hoz :) Gratulálok, köszönöm a játékot, oda vagyok meg vissza a csodáktól :)

Maya írta...

Kedves Ajne!
Először is gratulálok a szép munkáidhoz és a blogodhoz. A nagyszerű felajánlásodat pedig egyszerűen nem lehet kihagyni :))

Piros írta...

Kedves Anje! Gratulálok ehhez a szép kerek számhoz! Igazán nagylelkű ajánlatot tettél, és mivel tele vagyok megvalósítatlan ötletekkel, élek a lehetőséggel és jelentkezek a játékra! :)
Üdv.: Piros

Timi írta...

Biztos rengetegen lesznek, hiszen nagyvonalú felajánlást tettél!
Köszönjük a játékot és gratulálok a szép számokhoz!

Las Creaciones de Boricua írta...

Congratulations!!!!!!!! I would like to participate.
Thank you,

Mimi

Unknown írta...

Valamiért Bianka nem tud bejegyzést írni

Büki Bianka

Ui.: hirdetem a játékodat a blogomban!

http://biagyongyei.blogspot.com/

Tóth-Kocsis Henrietta írta...

Gratulálok a sok-sok rendszeres olvasóhoz.
Ilyen nyereményeső-t nem hagyhatok ki, szeretnék jelentkezni a játékra én is. :)

Alara von Krolock írta...

Csak most találtam meg a blogodat, de nagyon tetszik! Én is szeretnék jelentkezni, ha nem gond, hogy csak így ismeretlenül... :)

Viktória írta...

Igaz még csak most találtam rád, de minden amit itt találtam lenyűgözött!
Szeretnék frissiben én is játszani, hisz az ajándékok is fantasztikusak. Aztán én is alig várom már a magam kis 100 követőjét, hogy én is játékot hirdethessek :) de jelenleg 17nél tartok :D
Játékot hirdetem:
vikivarrnitanul.blogspot.com

Horváth Melinda írta...

Gratulálok a jubileumhoz! Nagyon kedves tőled, hogy ennyi ajándékot válogattál össze! Én is szeretnék rájuk pályázni! További sok sikert!

Melinda

Reni írta...

Gratulálok a 100. rendszeres, vagyis már velem együtt a 177. olvasódhoz..:) Gyönyörűek az ékszereid, a nyeremény pedig mesés..Szeretnék jelentkezni a játékra, hogy esélyem legyen ezekből a kincsekből gyönyörű ékszereket készíteni! További kellemes munkát kívánok! Üdv: Reni

TupiBlue írta...

Dear Ajne: congratulations for your more than 100 regular readers.... your blog is worth that and much more... now for the 500!!!.
I admire your works, and I would be very happy to participate in this ruffle.
Of course I'm going to advertise it in my blog, once the ruffle I have going on finishes this weekend. Kisses!

Cristina írta...

Muchas felicidades por tus 100 visitantes diarios, todas desearíamos lo mismo. Me alegro de haber pasado por tu blog tienes cosas excepcionales y maravillosas. Gracias por tan desinteresado detalle. Un abrazo desde Zaragoza en España.

Cseresznyevirág írta...

Gratulálok! És ki nem hagynám ezt a szuper játékot! :-) Fantasztikus és nagylelkű a nyeremény!

Elivke írta...

Gratuálok a munkáidhoz! És micsoda izgalmas játék! A nyeremény több mint csábító, úgyhogy én is szeretnék nevezni, hátha nekem kedvez Fortuna!

Rozi írta...

Bár az én blogom teljesen más jellegű, de ezt a játékot mégsem lehet kihagyni.
Egyszer azért, mert csodálatosak a munkáid, másodszor, mert a másik blogomban bemutatott saját készítményeimnél nagyon tudnám hasznosítani.
Gratulálok, a 100 követőhöz

Ritus írta...

Gratulálok a sok olvasóhoz!

Edina írta...

Jelentkezem a játékra! A mintáidból már mentettem magamnak! Nagyon köszönöm!

Molnar Nusi írta...

Ennyi szépség láttán, 112.-nek én is jelentkezem a játékra.

szivelanna írta...

Szia! Beálltam a sorba!!!!
Jelentkezem a játékra!
Üdv: Anna

Gruber Tímea írta...

Csodás ékszereket készítesz! Gratulálok a szép kerek számokhoz is!Még sokszor ennyit kívánok!Én is szeretnék játszani hát jelentkezem!

Unknown írta...

Hello, I came by chance discovered your blog now and I like it. I will follow you and I participate willingly to your game.
Stumble your initiative here in the sidebar side.
Good luck to all ... including me!
Congratulations on your creations and a greeting from Italy.

Unknown írta...

Szia, nagyon tetszős a blogod, most már követlek és szeretnék játszani is :) Viki

vejni írta...

Gratulálok a kerek számhoz,gyönyörűek a munkáid!
Szeretnék játszani, köszönöm a lehetőséget.

Sonia írta...

¡¡¡Hola¡¡¡qué gran trabajo y qué bonita idea¡¡yo tambien quiero jugar¡¡ me gusta¡¡

Mézesmama írta...

Még sok száz követőt kívánok Neked....megkísértem
Fortunát....a nyeremény több, mint elég, igazán
nagylelkű ajánlat!

Enikő írta...

Azt a mindenit! Ez szinte hihetetlen ajánlat, kár lenne veszni hagyni! Csak nemrég találtam rád, de azt hiszem állandó vendég leszek, mert nagyon tetszenek a füzeményeid. További sok-sok követőt kívánok még!

arszi írta...

Szia jelentkeznék Én is mert játszani jó:) Szilvi

Tímea írta...

Gratulálok!!!!!
Köszönöm a játékot, én is szeretnék élni a lehetőséggel. :)

Chabela írta...

felicitaciones por la idea , yo me apunto para participar , un beso

Amy-kreatív írta...

Szia!
Gratulálok!
Jönnék én is játszani. Kitettelek a blogomba.
http://amy-kreativ.blogspot.com/

Maite írta...

Enhorabuenaaaa!!!, no me extraña que tengas tantas visitas, tienes una galería preciosaaa!!

Gablen írta...

Gratulálok. Én is követőd lettem. Kitettelek a blogomba is. http://gablenmuhelye.blogspot.com/
Jó lenne ha én nyernék.

Erika írta...

Gratulálok a 100 olvasóhoz, ami mindjárt 200 lesz! Köszönöm szépen ezt a szuper felajánlást, és a lehetőséget, jövök játszani!:) Ezt nem lehet kihagyni:)

Linyah írta...

Írnám, hogy gratulálok a 100 olvasódhoz, de én már pont a 200. vagyok! :)))
És még játszani is szeretnék ;-)

P.Barbi írta...

Én is gratulálok és szeretnék jelentkezni a játékra :)

Noyka írta...

Én sem szeretnék kimaradni:)

Unknown írta...

Gratulálok a csodás munkáidhoz és örömmel csatlakozok a játékhoz!!!

Névtelen írta...

Gratulalok a "magikus 100 "- hoz es a gyonyoru alkotasokhoz.Tovabbi sok sikert kivanok.Ha ilyen csodalatos ajandekkal unnepeled meg a 100-ast,az 1000-est hogyan fogod? Kivanom minel hamarabb erd el.Udv,Ella

Erga írta...

Gratulálok, hogy elérted a rendszeres olvasó 100-t, bizony meg kell érte dolgoznunk, hogy ezt eltudjuk érni, de mivel szívből és szeretetből tesszük ez nekünk nem is munka, hisz imádjuk csinálni. Szeretnék én is indulni, ezért a kis gyöngyös boltért,amit meghirdettél, mer annyira szépek. Én már nyertem többször,de most nagyon szurkolok magamnak,hátha ismét nekem kedvez a szerencse. Játékra fel!!! Üdv: Erga

Krisziz írta...

Már a kétszázat is ünnepelheted :-))
Gratulálok!! Még sok-sok szépséges munkát, és sok száz követőt kívánok Neked!
....és szeretnék játszani, ezt nem lehet kihagyni :-)

Ica írta...

Gratulálok az olvasókhoz. Jelentkezni szeretnék a játékra! Az ékszereid csodásak, a nyeremények egyszerűen meseszépek!

Névtelen írta...

Herzlichen Glückwunsch zu 100 Lesern! Du machst tolle Sachen und ich habe Dein Spiel auf meinem Blog verlinkt.

Viele Grüße
Doris

Csíki mama írta...

Gratulálok, és sok-sok 100 rendszeres-olvasót kívánok még :))

Bero írta...

Én is beállok a gratulálók sorába! További szép műveket kívánok! :D
Az ajándékod pedig... minden gyöngyfűző álma!:D

Unknown írta...

Hola!!!! que tal... muy lindas tu piezas... y quiero participar en tu juego... besos!!!

Csilla írta...

Hűha, micsoda lehetőség! Szeretnék én is játszani! További szép sikereket kívánok!

Csillus írta...

Gratulálok, és ahogy itt már megjósolták lett ebből bőven 200!
Köszönöm a lehetőséget, szeretnék én is ringbe szállni ezért a nagylelkű ajándékért!

emikke írta...

Beszállnék én is a játékba- nagyszerű nyeremények.Köszönöm a lehetőséget!!!

Biboly írta...

Gratulalok!Beszallnek en is, mert egy ilyen jatekot vetek lenne kihagyni! Koszi a lehetoseget!

jucee írta...

Gratulálok! Én is szeretnék játszani!

Kathy írta...

Gratula! ÉN is szeretnék játszani :)

Telma írta...

Nagyon szép ékszereket készítesz.
Ha nem nyerek,akkor szívesen cserélnék veled táskára.
http://telmaweb.blogspot.com
http://www.facebook.com/pinter.etelka
Eti

Timi írta...

Gratulálok ehhez a szép kerek számhoz, és természetesen szeretnék játszani. :-)

Illésné Klementisz Angéla írta...

Szia Hajni!
Gyönyörű dolgokat készítesz és már van több személyes kedvencem is közöttük.
A játékkal kapcsolatban pedig szeretném jelezni, hogy hát valóban nagylelkű ajándék tőled a felajánlás! Köszönöm a lehetőséget!

Zsófi írta...

Gratulálok és további ilyen sikereket kívánok! Ez aztán a nyeremény, köszönöm a lehetőséget!!! :-)

Lilang írta...

Klassz ajándékok :)
Köszi a lehetőséget és még sok sok olvasót kívánok :)

Orsi írta...

Én is nagyon gratulálok Neked és még nagyon sok sikert kívánok!
Játszani természetesen jövök, ki nem hagynám! :)

Klári - klaraekszer írta...

Szió!
Nem semmi nyeremény!
Játékra én is jelentkezem.

Ha van kedved nézz be hozzám, én is játékot hirdettem.

Üdv
Klári

MrsSame írta...

Helló!
Ez aztán a nyeremény a javából!
Jönnék én is!

Nálam is játék. Nézz be hozzám és ha van kedved csatlakozz!

Adri írta...

Gratulálok ehhez a szép számhoz! Csodálatos az ajándék, mindenképp szeretnék játszani érte!
Köszönöm a lehetőséget. Adri

Zsófi írta...

Gratulálok! :-) A munkáidhoz és -az immáron- 221 főből álló rendszeres olvasói, rajongói táborhoz is! Sok sikert mindenkinek a játékhoz, csodálatosak a nyeremények! :-) Beállok a sorba... ;-)

Silverbaby írta...

Herzlichen Glückwunsch zu 100 Lesern.
Ich möchte auch gerne mitspielen. Danke

Ari írta...

Gratulálok!
Jelentkezek én is a játékodra!

kirszti írta...

Hú, hát nem apróztad el az ajándékot! :)) Egyszerűen kihagyhatatlan, én is versenybe szállok! Gratulálok az olvasóid számához, ami úgy látom, egyre csak növekszik. :)

Frosa's Bisutería írta...

Felicidades por tus 100 seguidoras aunque ya veo que ahora ya vas por casi 300
Es un sorteo muy generoso, eres muy explendida ,lo mismo que tu trabajo.
Bss

las creaciones de paula írta...

felicidades por tus creaciones,son bellisimas

norono írta...

Ilyen csodás nyereményt nem lehet kihagyni!
Gratulálok a rengeteg követődhöz! :-)))

Adrienn írta...

Szia, gratulálok! Szeretnék én is játszani.

Adrienn

Cuqui Catala írta...

FELICIDADES POR TUS 100 SEGUIDORAS, ME ENCANTAN TUS DISEÑOs. joyitasdelcielo.blogspot.com

Dóri írta...

Kedves Hajni! Szeretnék én is gratulálni az olvasókhoz! Nagyon szép ékszereket készítesz, fel is vettelek a kedvenceimhez! :)
és így a mondani valóm végén én is szeretnék jelentkezni a játékra! köszönöm :)

Katalins írta...

Gratulálok a blogodhoz, és a szép kerek számhoz. Én is szeretnék játszani, hátha mellém szegődik a szerencse.

Tina írta...

Nagyon ügyesen csináltad, már meg is dupláztad a követők számát, ha így folytatod hamarosan 300-an leszünk! Gyertek hozzám is! Gratulálok a szép ékszerekhez és én is szeretnék ringbe szállni a nyereményért! Gyöngyvirágos szép napot mindenkinek!:-)

Roberta írta...

Köszi ezt a nagylelkű felajánlást... szerencsét próbálok én is, de jó lenne!!!!!

Csirli írta...

Meg eggyel tobb :) Gratula es koszi!

Ilumilu írta...

Szia!
Én is szeretnék játszani, gratulálok a 237+ olvasóhoz!!!

Jucola88 írta...

Szia

Gratulálok szemet gyönyörködtetőek az ékszereid.Tán majd egyszer nekem is megy így...

Ezúton szeretnék jelentkezni a játékra.

Kriszty írta...

Én is idetaláltam, követlek és játszanék is. És ez már bizony nem 100 :) gratulálok!

kitettelek magamhoz:
http://kriszti-maci.blogspot.com/2011/08/ajne-jateka.html

Ciciri írta...

Kedves Ajne! Azt gondolom nem véletlen ez a rengeteg követő, és csodáló :-) Gyönyörűeket alkotsz! Szeretnék én is részt venni a játékodban.

Csilla Papp írta...

Gratulálok!!Gyönyörűek az ékszereid!!Én is szeretnék jelentkezni a játékra!:D

Bernadett írta...

Szeretnek en is jatszani.:)
Gratulalok.:)

Csapó Krisztina írta...

Nem semmi játékot hirdettél! Kihagyhatatlan!!!
(Ahogy elnézem, lassan gondolkozhatsz a 300 olvasós játékon is.:D)
Puszi
Kriszta

Nojcsi37 írta...

:D én is jelentkezem erre a szuper kis játékra..nem is olyan rég találtam rá a blogodra és már akartam is írni a szépségekehez...de sajna valahogy nem tudtam eljutni a gépig..most eljöttem és látva ezt a fantasztikus játékot...úgy gondolom beszállok..hátha szerencsém lesz..és gratulálok a több 100 olvasóhoz:D

Szöllősi Szilvi írta...

Ezt a játékot egyszerűen lehetetlen kihagyni... és a blogot is! Nagyon örülök hogy rábukkantam, gratulálok a munkáidhoz! Nem véletlen a magas olvasószám... :-)

Hobbizom írta...

Gratulálok! :) Már 248 követő! :)))
Szeretnék jelentkezni a játékra. A munkáid gyönyörűek!

Bebi írta...

Gratulálok!!!Köszönet a sok szép alkotásért és mintáért, amit megosztasz velünk!
Én is szeretnék a játékra jelentkezni!:-))

Riella írta...

Gratulálok a gyönyörű munkáidhoz.
Gratulálok a sok-sok követőhöz.
Gratulálok a jól kitalált mesés ajándékhoz.
Szeretnék gratulálni magamnak,hogy enyém lett a nyeremény.
Egyszóval én is szeretnék jelentkezni a játékra.

B.Gabi írta...

Sok szeretettel gratulálok!
Szeretnék én is jelentkezni a játékba!
További sok-sok rendszeres olvasót kívánok!

miscositas-ixabelc3 írta...

Hola y felicidades por este maravillos sorteo, lleva de todo y es precioso!!!!!!!!
me apunto a tu sorteo y te seguire en mi blog
un saludo

sunnee írta...

Szia !

Én is jelentkezem a játékra, mert játszani jó! :)
Én lettem a 252. rendszeres olvasód! Ez aztán a szép szám!
Gyönyörűek a munkáid!

Inma írta...

Hola,me encantan tus trabajos,yo llevo poco tiempo en esto de los abalorios y me encanta ria ser la agraciada de tan espectacular lote de piezas.....es una pasada.......
Espero que pases por mi blog yo te sigo desde ya y espero aprender mucho de ti.

Neanni írta...

Először is gratulálok a munkáidhoz. Csuda szépek! Kívánok további klassz kreatívkodást.És jelentkeznék a játékra amit köszi, hogy meghirdettél! :)

kalcedon írta...

Új követő vagyok :). Gratulálok a 100. olvasóhoz, és nagyon szépek az ékszereid! :)
természetesen szeretnék jelentkezni :).

Melcsi írta...

Gratulálok a 100 olvasóhoz!!!

Szeretnék jelentkezni a játékra!

A blogomra is kitettem ezt a nagyszerű játék felhívást! :)

zsanni írta...

Úr isten nagyon nagyon szeretnék részt venni benne!!!!!

Farci írta...

Jövök én is! :)
Köszi a lehetőséget, minden jót kívánok!
258. követőd

IsaBella írta...

Én is szeretnék jelentkezni a játékra. (:
Gratulálok a 100 követőhöz, csak így tovább!
Isa

Las Creaciones de Boricua írta...

I added the photo to my blog.
I sent you a private email.
Thank you,
MImi

Héregi Ágnes írta...

HHúh, ez szuper játék! Játszok én is!!! :)

Divas Bijoux írta...

Ajne Hello, Gratulálok a blog, és remélem, hogy jó szerencsét. Ön csodálatos munkát. A nevem Ingrid, és ez az én blog http://divasbijoux.blogspot.com/ Greetings from Mexico.

Kántorné Szilvi írta...

Szia Ajne!
Azt hiszem ilyen gáláns felajánlásra még sosem jelentkeztem, és ezzel többen így vagyunk!
Köszönjük a lehetőséget!
Kaszilva

Kreavikka írta...

Gratulálok a sok olvasódhoz!:)Én is játszani szeretnék,remélem kitart a nyerő szériám szeptemberig !!

Unknown írta...

Congratulation!!! You have a nice blog and I am looking forward to your next projects! Have a nice day! Greetings, Doris

Tigriscicus írta...

Szeretnék jelentkezni a játékra! :-) nagyon jó az oldal, tetszik :-)

Névtelen írta...

Hola Kirschnerné.
Ya había oido hablar de tí en algún blog pero, hasta hoy no he podido venir a verlo (acabo de empezar y tengo muchos blogs por ver todavía).
Me encantan los trabajos que haces. Tienes cosas realmente preciosas así que desde ahora te voy a seguir.
Besos.
Ah!!! y me gustaría participar en tu sorteo. Gracias

rozfi írta...

Szeretnék én is játszani! Köszi a lehetőséget!

Tündéri Lonka írta...

én vagyok a 200.-ik, nem nagy eséllyel indulok:) de azért jövök, hiszen olyan dolgokat lehet nálad nyerni, amikre mindig szüksége van az embernek!

«Legrégebbiek ‹Régebbiek   1 – 200 / 252   Újabbak› Legújabbak»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...